Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl
środa, 25 lutego 2009
Dla poprawy morale zrobiłam wczoraj małe zakupy merlinowe- książeczki przyjdą  iiii tadadam!!! nowa płyta OSTRego:))
Mam trochę postanowień i planów- mam nadzieję, że się uda.
A smutki jeszcze gdzieś się za mną snują, już jest lepiej ale jeszcze gdzieś pokątnie, pochlipuję po kątach. Nie zrozumiem tego, cały czas myślę- Dlaczego?? :(

A to nowy OSTRy - po drodze do nieba
w drodze
tak właśnie wyglądała moja trasa na ostatki, do znajomych:) Normalnie zajmuje mi jakieś 15- 20 minut a tym razem jakąś godzinę- nie mogłam się oprzeć widokom:)


-----



-----


-----


Acha to okolice Czyrnej- góra Piorun :)) jedno z moich ulubionych miejsc na ziemi.

23:08, szczoteczka , Zdjęcia
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 24 lutego 2009
zasypane
tak wyglądała zaspa przy jednej z głównych dróg u nas - 2 tygodnie temu w niedzielę;)
Zdjęcie z komórczaka robione z samochodu więc wybaczcie jakość;)
23:53, szczoteczka , Zdjęcia
Link Dodaj komentarz »
:)


Najbardziej na świecie zadowolony kot:) - wygrzewał się na klapie od silnika i wcale nie miał zamiaru schodzić gdy chciałam jechać do pracy:) Mądre zwierzątko wie , że nie powinno się zbyt dużo pracować;)

A tak naprawdę to dalej mi nie do  śmiechu, przynajmniej nie z powodów pracowych.. ale ktoś się zawinął z mojego życia, ktoś komu bardzo ufałam i bardzo mi na tym ktosiu zależało;/ znów się pomyliłam??
22:56, szczoteczka , Zdjęcia
Link Dodaj komentarz »
sobota, 21 lutego 2009
się pocieszam:)
23:43, szczoteczka , nucąc :)
Link Dodaj komentarz »
ostateczne kroki...
postawiłam wszystko na jedną kartę- powiedziałam mu co czuję... historia zatacza kolejne koło?? hmmm zobaczymy.. Jestem zdecydowana i nie mam zamiaru nadal udawać, że nie bolą niektóre teksty, że wszystko jest ok..
Najwyższa pora oczyścić atmosferę i zacząć na nowo. Bez względu na to czy z nim czy bez....
piątek, 20 lutego 2009
Soyka Stanisław nuci mi
"Czas nasz uczy Pogody"

23:30, szczoteczka , nucąc :)
Link Dodaj komentarz »
ciężko
dziś mnie dopadł kryzys...
Nie wiem czy wiecie jak to jest... jedyną naprawdę ważną rzeczą w którą teraz wkładam całe serce jest praca... staram się jak mogę i niestety dostaję opiernicz za opierniczem.. i nie umiem dać sobie na luz.. olać sprawy- jestem strasznie tym rozczarowana, zła... łzy mi płyną po policzkach i złoszczę się, że to ma dla mnie aż takie znaczenie... ale nie mam nic po za tym.. nie mam z kim o tym porozmawiać... przytulić się... żeby ktoś nie czekając aż ja się odezwę zapytał co u mnie... zabrał mnie nawet na banalny spacer albo dał herbaty:( Dlaczego samotność nie może sobie gdzieś iść??


czwartek, 19 lutego 2009




Zima nadal w natarciu- mam dość odśnieżania- tyle Wam powiem;)
Jej sama nie wiem co mam myśleć.. jakieś motylki się mi szwendają w brzuchu- mam nadzieję, że nie przez pączki dzisiejsze, tylko przez tego kogoś...:P I że może tym razem to jednak żadna zmyła nie jest...
A reszta to jakaś masakra... muszę się rozejrzeć za jakimś zajęciem kolejnym bo samo SPA to zdecydowanie za mało;( Martwię się bo tutaj nie jest to takie proste...
22:12, szczoteczka , Zdjęcia
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 16 lutego 2009
Zima!!!!
Trwa nadal niezmiennie:) Ale dziś świeciło Słońce i było pięknie na tyle, że wyrwałam się na spacer...



21:39, szczoteczka , Zdjęcia
Link Komentarze (3) »
 
1 , 2